tirsdag 19. september 2017

Min første kranse

I uke 37 jobbet vi med å lage krans.

                                                                         Denne uken jobbet vi med å lage en krans.
det første vi gjorde var å få en oasis krans som står i en biolit-ring. når vi hadde fått den tok vi å la den i vann, slik at den fikk trukket til seg maximalt med vann. Etter det var gjort var det å finne frem staffasje, og i mitt tilfelle var det pittosporum og lærbregne.

 Det første du gjør når du lager en dekorasjon er å sette i staffasjen først og deretter blomstene. Blostene jeg brukte denne gangen var chrysantimum i burgunder og en som er litt gylden oransj/brun. Jeg har valg og ikke ha så mye grupperinger i kransen min dersom jeg synees det kan bli litt stivt og har derfor valg og sette blomstene på litt forskjellige steder.




Dette er da en oasis krans som ligger i en biolit-ring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar